woensdag 8 april 2015

Woensdag poppendag

Ik weet dat de poppendag eigenlijk gisteren was, maar ik had gisteren een heel slechte dag en daardoor is het me niet gelukt om iets te schrijven. Ik was misselijk,  moe en heel kortademig.   Vandaag gaat het een beetje beter, dus wil ik toch laten zien wat ik deze week heb gebreid.

Na de winst van de Rode Duivels tegen Israël,  is Pipi Langkous meer dan ooit overtuigd dat dit komt door "de broek". Bijgevolg wil ze die niet meer uit doen, maar dat geeft mij wel de kans om verder te breien aan Mystery Girl. Ik heb Pipi al voorzichtig proberen uit te leggen dat "de broek " wel degelijk voor Mystery Girl is en ze die dus niet kan houden.


Het lichaam en hoofd van Mystery Girl is volledig gebreid.


Ik vermoed dat iedereen al gezien heeft dat het een supporterspop wordt voor de Rode Duivels.  Ook het eerste beentje is al ver gevorderd.


Bij mijn laatste verblijf in het ziekenhuis,  was ik gestart met het breien van een broekje.   Dit broekje is eveneens af, maar ik had het nog niet laten zien.


Vooral de kleuren en het kleurverloop vind ik heel mooi.

3 opmerkingen:

  1. Zeker mooi, dat kleurverloop! En in Friesland zeggen ze: Better let as net, beter laat dan niet, dus ik vind het fijn dat je alsnog een poppenblogje plaatst. Ik hoop dat je je goed blijft voelen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, ai, als dat nog maar goed komt, broekje en Pipi..... Ik vrees dat je streng zal moeten zijn.
    Gelukkig ben je vandaag een beetje beter en is er dan toch een poppenblog.
    Hopelijk blijft het zo.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, als da maar goekomt als Pipi de broek terug moet afgeven! Maar misschien als je dat andere mooie nieuwe broekje in de plaats geeft dat het nog lukt, want dat is toch echt wel heel mooi! Spijtig dat je weer een mindere dag had, maar ook hier hebben we regelmatig van die dagen nu, gelukkig gaan ze ook weer voorbij. We duimen mee dat het zo blijft! Benieuwd naar de nieuwe mystery girl!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen