dinsdag 10 juni 2014

Dinsdag poppendag

Ik ben begonnen aan een nieuw project.  Deze keer is het een giraf. Het patroon is van Twinsknit - www.twinsknit.blogspot.be Ik heb al meerdere keren een patroon gehad van Twinsknit. Het zijn goede, duidelijke patronen. Die heel gemakkelijk te volgen zijn.

Dit is het voorblad:


Zover ben ik nu reeds. Ik ben gestart met het lichaam.


Ik heb nog geen toffe naam voor een giraf kunnen verzinnen. Alle ideeen zijn welkom :-)

Ga zeker ook eens bij de andere poppenliefhebbers kijken. De namen en linken kan je vinden bij Rita op www.all-round-hobbyrita.blogspot.be

2 opmerkingen:

  1. Was ik jou toch vergeten te linken zeker !!!! Maar bij deze is het recht gezet.
    De giraf ziet er leuk uit. Wat dacht je van Gigi?
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, heb je blogje gemist! Toen ik keek stond het er nog niet op. Je hebt een prachtig patroontje uitgekozen, benieuwd hoe het zal worden! Wordt die ook in 1 keer gebreid of in stukken en in elkaar naaien? In elk geval ziet hij er superleuk uit! Wat dacht je van Vlekje of Langnekje?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen