zondag 22 juni 2014

Deze week

Deze week ben ik naar de kringloopwinkel geweest. Naast een aantal boeken, heb ik ook deze rieten stoeltjes gevonden aan 25 cent het stuk. Spot goedkoop dus ... Lily en Saar hebben ze meteen uitgetest, maar die foto's zijn voor dinsdag.


Deze week was het ook mijn verjaardag. Naast allerlei leuke spulletjes, cado bons, ... kreeg ik ook deze super mooie verjaardagskaart van mijn lieve schoonouders.


Vandaag spelen de Rode Duivels opnieuw op het WK van Brazilië en deze keer tegen Rusland. Hier ten huize Poppe-Mie is iedereen klaar om te supporteren!


2 opmerkingen:

  1. Toffe stoeltjes heb je mee gebracht.
    Goed supporteren deze avond hé !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke stoeltjes, daar heb ik er zelf ook al een paar van op de rommelmarkt gekocht, met poppen in huis kan je maar beter voor genoeg stoeltjes zorgen of het is hommeles!! En iedereen klaar om te supporteren, ook hier was het zo, maar dat lees je morgen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen